Kızlar bebeğim 6 aylık isilik oldu şansa 3 gün sonra sünnet olucak:( normalde okinkst giydiriyordum kısa zıbın uzun badi şeklinde ona rağmen isilik oldu. Bugund aha çok yayılmış size sorum olucak isilik yayılır mi? Ve sadece tek uzun kol zıbın ve altına bir pijama giydirdim bu sefer. Sadece uzun kol zibinla üşür mü