Defnelf19 Karnınızdaki kısmi uyuşukluk ne zamana kadar devam etti? Benimki 3 ay olacak hala uyuşukluk devam ediyor bu hiç geçmez mi?
Akca28 Defnelf19 benim 5 ay oldu hala aynı bazen ağrıyo gibi dokununca yani sıkıyorum gibi hissetmek için ama yok duyduğuma göre bir yıl da geçse devam ediyormuş
Deryak52 Defnelf19 biraz azalma oluyor ama ömür boyu uyusuk kalıyor bildiğim annemin halen uyusuk benim biraz uyuşuk
Gecemmm Defnelf19 asla geçmiyor ablam sezeryan olalı 9 sene, yengem 8 sene, kayınvalidem rahmini aldırdı o yöntemle 14 senedir hala daha uyuşuk diyorlar benimde 11 aydır geçmedi