6 aylık bebeğim emerken elibi kulağına götürüp rahatsız gibi sinirli bi şekildr ileri geri hareket ettiriyor bunu derin uykuya dalana kadar sürekli olarak yapıyor kafası terliyor,doğduğundan beri zaten sürekli rahatsız bir sekilde emiyor kulağında bi problem yok doktoru her ay bakıyor,başka bi şikayetimizde yok neden olabilir yaşayan var mı