Bebeğim 9 aylık polenden dolayı solunum yolları biraz tıkanmış. Nebülizasyon aldım bugün (nimo marka) doktor iki tane ilaç vermiş. Ama bunları kaç gün kullanacağım anlamadım. Birde inflacortun üstüne sabah akşam 1 kere yazmış içinde 4 paket var. Her bir pakette 4 adet tüp var o tüplerin hepsini kullanacak mıyım tek sefer için? Diğeri de Ventosal diye bir ilaç ona da günde 2 defa 1 tane yazmış. 1 taneden kasıt bir paket yani 5 tüp mü? Yoksa bir tüp mü? Baya karışık umarım anlatabildim 🌸

