alya00 benim bebeğim de çok gazlı evolvia önerdiler hep ama herkese iyi gelen o mama ishal yaptı bizde. Ben golden goat kullanıyorum ve çok memnunum hem inek sütü alerjisi durumuna karşı iyi hem de keçi sütü anne sütüne çok yakın. Çok besleyici ve güzel bir mama. Benim bebeğim 70 günlük günde 1 veya çok sıkışırsam 2 kez veriyorum. Bebeğine en iyi gelen mamayı aslında deneyerek buluyorsun ama golden goat’ı deneyebilirsin ☺️