Benim bebeğim 2,5 aylık ne yaparsam yapıyım kusuyor hemen kaldırmıyorum kusar diye süt aşağı inip sindirmiyo diye kusuyor kaldırıyorum aşağı insin diye yine kusuyor :) fışkırır tarzda kusuyorsa reflüdür dedi dr ilaç verebilirim dedi ama ben istemedim zaten 5,6 aylıkken geçiyormuş. Sürekli üst değişiyorum. Reflü yatağı önerdiler onu deneyeceğim bir de yinede emzirdikten sonra ortalama yarım saat dik pozisyonda tut dedi dr