İlki özelde sezeryan oldu bunu devlette yapayım diyorum ama genel olarak kesilmiş yerden tekrar kesilmesi durumu düşündükçe beni çok korkutuyor. Sanki daha çok canım acıyacak daha geç toparlanacakmışım gibi. Birde devlet hastanesi bu işlemi özensiz yaparmı dikişler im olsun bana ameliyatta muameleleri olsun bebeğin sağlığı olsun derken devlet hastanesi bu konuda sizede sıkıntı oluştururmu? Daha 22 haftalık hamileyim ama korkular erkenden başladı doğur ak istemiyorum hep içimde kalsa güzel olurdu 😁🙈