Esranill bende aynı derdi yaşıyorum malesef.. sosyal hayat bitti, ne misafirliğe gidebiliyorum ne birini çağıraniliyorum, ne dışarı çıkıp hava alabiliyorum. 3.5 aylık oldu hala daha aynı. Bir bebek nasıl bebek arabası puset sevmez şaşırıyorum sevmiyor resmen, normal arabayla gezdirelim sakinleşsin dedik onu da istemedi vallaha şaşırdım artık