Karpuzlufistiksarma bence de yumuşatıcı kullanmayın, yetişkin insanlar için bile zararlı. Ben kullanmıyorum 2yaşında ki oğluma bu güne kadar hiç kullanmadım. Deterjan olarakta bi kaç deterjan denedim ama persil hassas ciltler için olan sıvı bebek deterjanından memnun kaldım hep onla devam ediyorum şimdi ve çok güzel kokuyor. Arielin bebek deterjanı da çok güzel kokuyor ama pahalı baya, gerçi persilde pahalı biraz.