Zelihailhab Merhaba bebeğim 11 aylık uyku ilacı verdi doktor . Hemen hemen hiç uyumuyor kullanan var mı?
Esraerol-geldi Zelihailhab ben kullandım uykuya geçişi kolaylaştırıyor ilk verildiği zaman baya uyuyorlar ondan sonra yine aynı
Tombikdonerartikcokpahali Arkadaş kullanıyordu fakat sadece uykuya geçişte yardımcı oluyormuş gece ne kadar kalkarsa yine aynı kalkıyormuş. O yüzden birakti
Ruveyda_yasin Tombikdonerartikcokpahali aynen size katılıyorum bende kullandım sadece uykuya geçişi kolaylaştırdı o kadar bir de onu ne zaman kullansam gece ağlama krizleri oluyordu bıraktım