Ebru4642 adına duyarsızlaştıysa yani çok söylüyorsanız bakmaz. mesela bakıyor mu diye kontrol etmek için adıyla seslenip sonra hiçbir şey demiyorsanız bir zaman sonra ismine duyarsızlaşır. o yüzden adını söylediğinizde bir şey için seslenin. yani sizin adınız atıyorum ayşe. eşiniz size ayşe diyip siz dönüp baktıktan sonra bir şey demiyorsa bir zaman sonra bakmayı kesersiniz. veya arada bakarsınız. doktorumuz bize annelerin yaptığı en büyük hata bu, isim konusunda demişti. devamlı otizm için çocuğunu evde ismiyle seslenerek muayene etmeye çalışıp çocuğu duyarsızlaştırırlar demişti. bi ara oğlum da öyleydi şimdi adını söyledikten sonra bir şey geleceğini bildiği için bakıyor