8 aylik bebegim var. yaşları yakın iki oğlum olsun hep isterdim. 2 aydır korunmayı bıraktım. şuan testi görünce her ne kadar istiyor olsam da bi duraksadim. duygulandim. hemen buraya atnak geldi icimden. ben evet cift goruyorum ama birinden daha duymak sok etkimi gecirecek sandim 😅 garip bir haldeyim şuan.. sabahta beta verdim yarın sonuç alacağım. güzel dilek ve dua beklerim🤲🏻