Tansu15 Ben 4 gün kullandım doktorum 40 tan sonra kullan dedi sonra kilolu olduğumdan dolayı yağın sol tarafta ödem yapmisti bir anda akmaya başladı dokra hemen gittim pansumana başlandı ve o yağ sıkıldı ardından hemen korse kullan dedi şuanda 20 günüm kullanıma devam ediyorum gündüz takıyorum gece yatarken çıkarıyorum