AegeansMom merhaba 1 ay kullandım bırakınca katı oldu tekrar. Bağırsakları düzenliyor aslında dulcosoftu düzenli kullanıp bırakınca kabız yapan ek sebep var diye düşünüyorum bizimki demir ilacindanmis mesela. Siz kakası normale dönene kadar kullanmaya devam edin bence midede emilmiyor dulcosoft zararlı da değil