asli45asya a ve b kesın yaptırın ama doz olarak başlanılan aya gore degısıyor. Bizim doktorumuz 9,10,13 ve 15. Aylarda yapsak yeterlı dedı. Yanı toplanöda 2 doz a 2 doz b yapılacak. Marka olarak sorarsanız biri bexsero zaten sabıt dıgerı de nimenrıx, Menveo, Menectra üçünden biri hıc farketmez bırbırının muadılı.