Neslimmmmm İyi günler sevgili anneler avrupa yakası iyi bi çocuk doktoru önerisi alabilir miyim acaba?Kağıthane,şişli,gaziosmanpaşa bu taraflarda varsa özellikle
Hkshkshsk Neslimmmmm Duygu hastanesi var 7/24 çocuk doktoru da bulunuyor ve ben çok memnunum özel hastane yapacak bir şey yok yani doktorları çok iyi her ikisi de
alyosum Neslimmmmm bezmialem eyüp ek hizmet binasında tuba ünal hanım işinde cok iyi cok memnunum bebeğim doğdugundan beri her ay oraya götürürüm
Edaa_K Merhaba ben Şişli kolan hastanesinde Burçin Hatipoğluna götürüyorum çok iyi bir doktor gerçekten çok ilgili ve güleryüzlü biz çok memnunuz ☺️🌸
Neslimmmmm Hkshkshsk teşekkür ederim hastaneyi genel olarak beğenmiyorum ama bakarım yinede bi hangi doktorlar acaba
Hkshkshsk Neslimmmmm 2 doktor var biri kadın biri erkek dönüşümlü çalışıyorlar ismi hatırlamıyorum ama ben çok memenun kaldım ikisinden de abimlerede cocugunu oraya götürür biraz pahalı ama çok güzel ve temiz hemşireleri çok iyi güler yüzlü
Neslimmmmm alyosum evet kuzenimde ona götürüyormuş ama ayrılmış ordan galiba nereye gittiğinide sormamışlar.
Neslimmmmm Boracan evet gittim güzel ilgilenmişti normalde genel bi kontrol die gitcektim ama çocuğum hastalanmıştı hava falan vermişti ondan snra daha gidemedim bu hafta tekrar gidicem oğlum bi yaşına girdi bi yaş tahlili ve takip için