Oz_ge1 Bugün tam 7 aylık olduk diş ateşimiz var 2 gündür 39 bile gördük Dr normal dedi dişi ateş sonrası hemen patlarmj yoksa yine uzun sürer mi ve patlarken tekrar ateşlenme olur mu acaba
Masalkizinannesi Oz_ge1 dış 38 üstü ateş yapmaz diyor burada birçok anne siz dişten olduğuna emin misiniz ? Bizdede henüz dis yok ama aşırı huzursuz bu ara bende bekliyorum
Melis1706 Oz_ge1 4,5 aylikken 3 gun ates oldu dis eti kabardi 7 aylik hala cikmadi doktor 3-5 gune cikar demisti birde
Ali_asaf_10 Oz_ge1 biz dişleri çıkarırken ates sorunu yasamad7k şimdiye kadar ama bildiğim kadarıyla dis atesi 39 u bulmaz 2 günü falan gecerse bence başka bi sorun var mı diye baktirin. 7 aylıkken çıkardı ilk dişlerini şuan 11 aylık 6 disi var çok üst üste çıkarıyor ama ates yapmadi hiç biraz iştahsızlık huysuzluk hafif ishal yaptı bazıları hele ilk dişleri hic bir sorun yaratmadı masallah diyim huysuzluk hariç
Nereleregidem Masalkizinannesi benim bebeğim iki gün 39.5 derece ateşliydi. İki üç gün hiçbir şey yemedi. Sonrasında hemen diş gözüktü 😅
melis94 Ya benim oğlum 5.5 aylık deli gibi dişleri kaşınıyor diş kaşıyıcılar etkili olmadı . Ne yapacam şaşırdım calpol kullandım o da işe yaramadı . Bugün jel aldım onun etkisi olur mu bilmiyorum siz neler yaptınız ya ne yapacam böyle çocuk sürekli ağlıyor acı çekiyor ne zamana kadar böyle sürecek
S-ozturk Merhaba tam 3 aylıkken salyalanma ısırma falan başlamıştı. 6 aylık olmasına bir hafta kala diş eti kabardı tam 6 ay 3 günlükken dişi patlamış suan 6 ay 17 günlük ikinci diş patlamak üzere
MommysMini S-ozturk Benim bebeğim de üç buçuk aylık şuan ağzından sürekli baloncuk çıkarıyor😂 diş belirtisi mi yani bu?
Haffuse Valla her bebek, ve her dis farkli ya… Tahmin yurutmek cok zor… InsaAllah en kisa surede patlar da, ikiniz de rahatlarsiniz…
Mhtp1907 Tetagil işe yarıyor mu? Kullanan var mı aranızda. Çok huysuz ateş yok çok şükür ama canı çok acıyor yavrumun kucağımda uyuya kaldı
Oz_ge1 Mhtp1907 ben kullanıyorum canım işe yarıyor ağrısını alıyor yoksa çok huysuz oluyo eli hep ağzında oluyo