K2C2 tülbenti hiç duymamıştım. Ben burada okumuştum bir anne bebeğinin kulağını kendi ağzına dayayıp hafifçe içine çekerek kaçan su varsa çıkarıyordu. Hatta bayağı linçlediler kadını ama okuduğum günden beri ben de öyle yapıyorum ve gerçekten su çıkıyor kulağından. Eğer tiksinmezseniz öyle deneyebilirsiniz. Kulağından hafifçe dışa çıkıyor su, sonra peçeteyle kurularsınız