Bebeğim 6 ay 8 günlük ek gıdaya başladık.Bu gece sabaha kadar uyumadı meme reddi başladı çok huysuz.Altını değiştireyim dedim bezini açtığımda kakasında minik karınca gibi bir sürü siyah siyah şeyler vardı.Sağlık ocağına götürdüm ilk kez gördüm böyle bişey uzman doktora götür dedi akşam eşim gelince doktora götürücem ama aranızda böyle bişeyle karşılaşan bilgisi olan var mı 😔