Merhaba doğum yapalı 2 ay oluyor ve doğumdan önceki kıyafetlerimin özellikle pantolonlarımın hiçbiri olmuyor. Elbise ve dar tişörtler de göğüsler büyüdüğü için olmuyor. Belki kilo verdikçe eskiler olur diye bekledim ama (49’la hamile kaldım 64 kg ile doğurdum şu an 54 kiloyum) karnım kaldığı için sanırım hiçbir şeye giremiyorum. Biraz zaman geçtikçe toparlar mı yoksa baştan aşağı yeni dolap mı dizeceğim? 😢