Selamlar,
Bebeğim 7 aylık olmak üzere. Çok hareketli, meraklı bir bebek ve ben artık onun enerjisine yetişmekte zorlanıyorum. Yürüteç almayı düşünüyorum. Hem enerjisini biraz atar hem de yürüme isteğine destek olur diye. Etrafımdakiler yürütecin zararlarından bahsedip alma diyor. Sizlerin tecrübeleri ne yönde oldu? Cevaplarsanız sevinirim