Yaklaşık 3 gündür sütüm az gibi ama neden olacak hep aynı beslenmem su içimim. Göğüslerim yumuşacık. Çocuğum gayet huzurlu gece 7 saat uyuyor ama gündüz hiç uyumuyor hep emmek istiyor. Acaba gündüz uyumadığı için mi o kadar uyuyor diyorum aç uyur mu 😔😔😔 ne yapayım ben mama mı vereyim ek gıdaya mı geçeyim yoksa bir süre daha bekliyim mi