denizoykueyupcan Kızlar bebeğim alerjik bebek olduğu için neocate formül mama kullanıyoruz bu mamayı yaptıktan sonra bekleme süresi nedir bilen yazabilir mi
canimkizim29 denizoykueyupcan normal mama gibi canım bende kullandım normali nasıl kullanıyorsam bunuda öyle yapıyordum