Eymenmom1 mama vermek kötü bir şey değil. Sezaryen doğum yaptım, sarılık olma ihtimali yüksek olduğu bildiğim için hastaneye 1 kavanoz mamayla gittim. 2 saatte bir emzirdim ve hemen arkasından 60 cc mama hazırladım, içtiği kadar içti. O şekilde bu süreci atlattık. Bazen 30, bazen 40 bazen 60 içti. Aç bırakmayın. Geçmiş olsun.