Merhabalar bebeğimde 1 yaşına kadar çok ağır ciddi bir reflü vardı 1 yaş itibari ile şükür azaldı ama kilo alamıyoruz yemek yemesi güzel aslında ama mama içmek istemedi zar zor enjektörle bir süre içirdim ama 14 aylık oldu artık içiremiyorum. Beni emiyor ama sütüm de az malesef. Bana kilo alımını destekleyecek ek gıda önerileri ve 1 yaş üstü için kaç öğün şeklinde beslenmeli tecrübe ve deneyimlerinizi paylaşır mısınız