Kckglcn canım ben de çok siknti yaşamıştım 2-3 aylıkken doktorum ilaç ya da anesteziden dolayı bı 5-6 saat emzirme demişti sütümü sagmistm öncesinde yetmedigin de de bikerelige mahsus mama vermistm şükür ben de rahatlamistm bebekte de siknti olmadı o şekil yapablrsn