Kızlar deprem bölgesindeyiz depremden sonra ailemin yanına geldim eşim çalıştığı için evimizde kalıyo dün yoruma ekleyeceğim böcekten görmüş 2 tane önceki günde 1 tane görmüş evimizde çok sıcak 28 derece falan oluyo bu ne böceği bilen var mı önerisi olan