Kuzularinanasi Merhaba kiwi elektrikli sut pompasinin makinasi avent e uyar mi acaba?avent makinemi 3 sene full kullandim.artik cekim gucu azaldi.makine kismini kiwinin ki iyiyse ve uyarsa oyle mi kullansam diye dusundum
Fatosla Benim de öyle bir sorunum vardı kiwi nin ağız kısmını sevdim. Mamajoo ’nun da çekimi iyi. Öyle kullanıyorum. Zaten hepsi birbirine benziyor bi denersin
Kuzularinanasi Fatosla anladim yani son 1 sene daha kullancam sonrasi yok oyuzden avent yeni modeli olmus 4bin tl okadar para veremem.zira aventten cok memnumdum aslinda ben cok kullandim 3 sene kullandim o oyuzden makine kismi yoruldu artik cekimi dustu.
Nrslcmr Kuzularinanasi benim var orta derece diyebilirim. İlk ve orta sütü iyi alıyor da son süt kalıyor gibi tam bitirmiyor gibi geliyor bana. Belki ben yapamıyorumdur bilmiyorum başka tecrübeli olanlar varsa yazsın
Kyselz Kuzularinanasi ben 6 ay kullandım çok memnunum sonra lonsinoh markaya geçtim aynı oranda süt çıkarttı kiwi ile aynı yani ben kiwi tekli olduğu için değiştirdim şunda 150 TL ye satıyorum isteyen olursa portu okuyanlardan
Kuzularinanasi Nrslcmr anladim tsk ederim.yani aventten sonra cekimi azsa isime yaramayacaksa hic almam.ucuz diye sirf dusundum