Merhabalar anneler. Kızım 8 ay 4 günlük. Son 1 haftadır yarım saat uyuyup kalkıyor. Sabahta alarm kurmuş gibi 5.40ta uyanıyor. Sürekli uykulu ama asla uyumuyor. Atak haftasına girdi muhtemelen. Sizlerde süreç nasıl? Yahut bu uyku problemi ile nasıl baş ettiniz? Öncesinde emziği ağzına verip çıkardım kendisi uyurdu. En az 1 saat uyurdu bazen 2-2.5 saat olunca artık ben uyandırırdım. Özellikle uyku eğitimi almış yahut kendisi eğitim vermiş annelerimiz. Bu süreçte sallama gibi destekler sağladınız mı? Sonrasında eğitim bozuluyor mu?😓