Karpuzlufistiksarma Kızlar klasik ipek kirpik yaptırmak istiyorum daha önce hiç yaptırmadım ama bakıyorum şimdi klasik ile aynı görüntü oluyor ben biraz kıvrım istiyorum uzun değil kirpiklerim ama sizce hangisi daha mantıklı
Gin Karpuzlufistiksarma kirpiklerinizden memnunsanız sadece kıvrım ve daha bakımlı görünsün istiyorsanız lifting. İpek kirpik kullanımı biraz zahmetli, eğer maskara sürünce sizi memnun ediyorsa kirpikleriniz bence gerek yok. İki haftada bir bakım yaptırmak da gerekiyormuş. Vs vs
Mdorukkk Karpuzlufistiksarma ikisi Farklı işlem ben kendim lifting yapmıştım süreklilik istiyor bir ay sonra tekrar yapacaksınız yazıyordu pakette