Sumeyra_tan Bebeğim 3 aylık hala 60 70 cc süt içiyor üstüne çıkamıyoruz kilo boy iyi dedi sağlık Ocağı çevremdeki kişiler 100 120 cc ek mama vs veriyorlar hala 2 3 saatte biz emziriyorum veya biberonla veriyorum nasıl yükseltebilirim 80 100 lere
elfida01 Sumeyra_tan benimki 4 aylık olacak bizdede aynı bazı bebekler iştahsız kilo kaybı yoksa dert etme
Wanderlust Sumeyra_tan doktorunuz gerekeni soylemis zaten niye yukseltmek istiyorsunuz ki her bebek bir degil illa 120cc ve ustu icicek artik buyudu vs diye bir durum yok millete bakmayin oglum da hicbir zaman 100cc ve ustu icmedi sagdigim 120cc paketledigim sutlerin yarisi cop oldu ben de 80-80 paketleyip buzluga attim hic sorun yasamadik kilo boy gelisim acisindan