bbbusratas valla benim de kızım 19 aylık anne baba,cici,attım,abi,aba babaya da babacım der 🤭bana da az gibi geliyor kurduğu kelimeler çok konuşuyorum kendisi ile ama etkinlikler yapıyorum,hiç istekli değil o konularda çevresine karşı çok yabancı dede,anneanne babaanne sanki yabancı gibi nasıl aşacağız bunu bilmiyorum.