Kızlar bebeğimi emziriyorum mama da veriyorum günde 2 defa kakasını yapıyor ama çişini yapmıyor bezini açınca ağlıyor sizce neden olur yarın çocuk doktoruna ilk randevumuz var ama çocuğum doymuyor mu doymasa kaka yapar mıydı yada doyuyor da pipisinde mi bir sıkıntı var bu durumu yaşayan anneler ne yaptı cevremdekiler sünnet öneriyor ama doydugunu nerden anlicam başka. 2 saati gecirmiyorum beslemek için saat başı emziriyrum 2. Saatte mama veriyorum ama