Birbebekkkbircicek ben gözümü lazerle çizdirdikten iki üç ay sonra kızım parmağını soktu 3 günlük akma sonucu gözümün numarasının çıktığını farkettim, hem miyop hem astigmatın çıktığını anladım doktora gittim ölçümde 0,75 gibi bişeyler çıktı doktor düzelir dedi ama düzelmedi inşallah büyümeye devam etmez diye dua ediyorum. Yalnızca bir kere çizdirme hakkımız var o da elimde patladı genç yaşımda