Babymom33 benim oğlum bir ay kilo alamadı sabahlara kadar ağladım memede uyuduğu için doymuyormuş meğer hep uyandırsak da mıncırsak da sonuçta ağzına ne kadar süt gitti bilmiyoruz… sütüm çok fazlaydı kıyafet yatak çocuğun üstü hep süt olurdu. İçemedi işte,o kadar zayıftı ki neler duydum neler işittim o günleri hatırlamak bile istemiyorum. Sonuç: günde iki mama takviyesi yaptık anne sütü aldı çene kuvvetlendi aktif emmeye başladı bir ay içinde 1400 gr aldı. Ama olan bana oldu insanların yorumları korkutmaları yüzünden sütüm azaldı bazen yetmemeye başladı.. kulaklarınızı kapatın bebeğinizi anlamaya çalışın yenidoğan çok zor bir dönem çok sabırlı ve sakin olmak önemliymiş herkesi de dinlemeyin. Aç bebek hep ağlar hiç uyumaz ne yaparsanız yapın uyumaz çişli bezi 5ten azdır kaka sayısı azdır. Ben bunları neden yazdım, çok yakında doymuyor mu acaba? Diye soracaklar sana, onlar sorup psikolojini bozmadan sen bunların takibini yap derim.. güle güle büyüsün miniş 🙏