_serapmila_ hiç üzülme bitanem hemde hiç çocuklar bir şekilde büyüyor gerçekten biz anneler hep en iyisi olsun istiyoruz haliyle ondan takıyoruz hep herşeyi ama geri dönüp bakinca neler geçti neler diyorum emzirdim zamanlar emmedi diye ağladım emzirme biraktirma çalıştım zamanlar neden bırakmıyor memeyi diye ağladım şimdi tuvalet eğitimindeyim neden söylemiyor hâlâ diye ağlıyorum 😄😄 yanı anlıcan biz anneler hep takıyoruz ama hepsi geçiyor geçicek sağlıklı olsunlar