Merhaba. Artık gece uykularının bölünmesinden ve bunun gündüze de yansımasından bebeğimin gündüz sürekli huysuz olmasından çok yoruldum. Bir anda mı bıraktırmalıyım geceyi, aşamalı olarak her kalkışta vermeyip ara ara versem mi diyorum ya da birlikçi kalkışta vermesem mesela 2.versem sonraki gün 2.de vermesem 3.de versem falan… Nasıl olur sizce, tecrübeli anneler ne olur yardım edin bana!🙏🏻