Kızlar 3. Günümüz bıraktık sayılır arada ağlıyor istiyor ama ben sabır taşı ile bıraktırdım aşırı emmek istiyordu evde misafir olsun veya misafirliğe gidelim oyun dan kalkıp emiyordu bu kararı vermem hiç kolay olmadı birden pat diye kesince aşırı huysuz oldu ama benim de sütüm çekilmiyor göğüslerim taş oldu ne yapmam gerekiyor pompayla bosaltayimmi yada öyle kalicak mi kimi bosaltirsan süt yine birikir diyor. Fikir verin lütfen.