Aslihan21
Benim kızımda 26 aylık 2 yaşına girdiğinden beri daha kötü oldu büyüsün diyordum büyüdükçe daha kötü oluyormuş onu anladım kimseye oyuncağını falan vermez,parka gidiyorum beni rezil ediyor sürekli ağlıyor avm ye gidiyoruz ben tek yürüyeceğim diye alıyor başını gidiyor kucağa gelince deli gibi ağlıyor bebek arabasında oturmuyor eşim sizi bir yere götürmeyeceğim diyor moralimiz bozuluyor sürekli evde de canı sıkılıyor sürekli ağlama modunda zaten bende çok muzdaribim bu konudan valla içimi dökecek yer arıyorum kusura bakmayın😌