Selam kızlar kızım aventin ultra air emzigini kullaniuot doğduğundan beri. Şimdi 6 ay 10 günlük. Emzik değiştirmem gerekiyor sanırım 6.18 gecicem. Birtane emzik buldum fiyati uygun kadın almış paketiyle duruyor açmamış bile hediye gelmiş ama ultra soft. Sizce alsam kızım tutar mı ? Arasında çok fark varmi kızlar?