Zeynos23 Kızlar merhaba kızım 25 aylık eşim ağustos yada eylül gibi yurt dışına gidecek iş için babamın yanına ve giderse 1 sene gelmemeyi düşünüyor önemli birşey olmadığı sürece ve biz ikinci çocuk düşünüyoruz normalde eşim eve geldiğinde istiyordum ama bu seferde çocuk olup doğana kadar kızım 4 yaşını bulur o yüzden temmuzun sonu gibi korunmayı bırakmayı düşünüyoruz ve ben daha doğum kilomu veremedim 76 dan 74 e düştüm şu an diyet yapıyorum hamile kalana kadar devam edicem kilo üstüne kilo olunca bu sefer daha mı çok zor oluyor kilo vermek açıkçası çok tedirginim çünkü boylu biri de degılım 1.56 falan ancayım bu yüzden daha net kesin karar veremedim kendimce
Fasulye12 Zeynos23 72 yle hamile kalmıştım ama çok bulantı ve kusmam olduğu için 64 lere kadar düştüm . Doğuma kadar da 74 oldum . Açıkçası çok belli de olmuyor bu durumlar 🤷🏻♀️
Mandy Zeynos23 bence hamle elinizde doğru beslenirseniz çok kilo olacağınızı sanmıyorum kardeşim 5 kg almıştı bebeği 3,5 kg doğdu ve hemen doğumdan sonra eski kilosuna döndü
Mlkmhrrm Zeynos23 hamile kaldığımda o kilodaydım boynumda sizle aynı hamilelikte yediklerime dikkat ettim bebek aldı kiloyu doğumdan sonra yine aynı yere döndüm tabi boğazımı tutamadığım için şu an 84 oldum dikkat ederseniz sorun olmaz
Tatli_Bir_Anne_ Ben hamileliğinde çok iştahsızlık gram kilo almadım, ikinci hamileliğimde ne olur bilemiyorum ama düşünmüyorum da şimdilik 2.yi :)) Eşiniz babanızın yanına gidecek ve 1 sene gelmeyecek mi ? Yanlış mı anladim
Zeynos23 Tatli_Bir_Anne_ eğer hamile kalırsam doğumuma gelecek tabıkı ama hamilelik sürecinde yanımda olmayacak