Selamun aleyküm kızlar nasılsınız
Ben hıc ıyı degılım evde tek çocukla bunaldım daraldım …Oturduğum yerde kımsem yok tek basımayım…Komşu desen hiç yok
Sureklı park bahçe gezıyorum oğlumla ama oda artık ıstemıyor bı arkadaşla oynamak onunla koşmak zıplamak kovalamak ıstıyor ee oda her parkta çocuk olmuyor ve oğlumda benim gıbı sıkılıyor
Çalışmak istiyorum ama deprem bolgesındeyım ıs bulmak zor hemde bana göre ıs yok suanda
Aslında KPSS ye çalışsam ıyı olur ama o güç bende yok
Velhasıl kelam bı uğraş bı oyalantı ıstıyorum elımde para görsün istiyorum
Ne yapsam ne etsem ya ? Bu kozmetık sırketlere falan üye olsa yapabılır mıyım?hıc çevrem yok
Asla el becerim yok örgü falan hiç bılmem
Bana yardımcı olacak bırı varmı ya 😥😥
Esım herseyı alıyor edıyor ama ben kendi paramı kazanmak rahat harcamak istiyorum esın aldığıda verdıgıde bır yere kadar