Melissadgnn benim ilk doğumum özelde oldu, sezaryen oldu. Arada ben de düşünüyorum ileride 2. Doğum olduğunda yine sezaryen olacak nasılsa acaba devlette mi yapsam diye. O doğum parasını kenara ayırırım diye ama tam karar veremiyorum. İstanbuldayım devlette randevu bulma sıkıntısı var bi de sürekli doktorlar değişiyor. Bi yanım paran kalır diyor bi yanımda sonuçta sağlık bu, bir şey alırken bile iyice araştırıyoruz iyisini almaya çalışıyoruz. E bi de ameliyat sonuçta her zaman olan bir şey de değil ne olur ne olmaz özelde ol diyor. Ama büyük ihtimal eğer bi kaza falan olmazsa istediğim zaman 2. Hamile kalırsam hamile kalmadan önce tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırıp özele giderim