Selam sevgili anneler bebeğimiz 1 aylık olunca yüzünde sivilcemsi kabarcıklar çıkmaya başladı sonra kaşlarında ve saçlarında konaklar oldu doktor egzama tanısı koydu. Bu durumu yaşayan var mı neler kullanıyorsunuz ? Egzamayı tetikleyen şeyler neler ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim