Busebulut Merhaba hanımlar ılık olarak bebeğime mama hazırlıyorum bazen yarıda bırakıyor onu ben hemen çöpe dokuyordum ama galıba bıraz zaman tutulabıliyormuş.bunun süresi ne kadar mesela siz nasıl yapıyorsınuz