Ben bir şey kullanmadım ama dikat ettim neyse oğlumu sütten kestikten sonra adet düzensizliği yaşadım bazen 5-3 ay adet olmadım yani böylece düzensizlik olmaya başladı. Sonra doktora gittim polikistik over görünüyor dedi pek fikrim de yok yine adet olunca gidicem gerçekten kafam karışık. Dikkat edin her şeyi kullanmayın derim kadınlar çok hassas ve her şey hormonlarimizi bozabiliyor