Panik olma hiç :) nerdeyse tüm bbeklerde oluyor. Bn doktora danışmıştım bnim oğlumdada oldu . Hiç elleme dedi 40 ı çıkınca kendiliğinden geciyor dedi. Hatta anne sütünü bbeğin yüzüne sür gecer diyenler olabilir sana sakın yapma bu hatayı dedi. Cildini temiz tut yeterli bir anda kayboluyor 😊