Bebeğim ilk ay çok güzel kilo aldı memelerim dolu dolu olup akardı 40 günden sonra bi grip gibi oldum yeterince beslenmedim ve o günden sonra memelerim eskisi gibi hızlı sokmamaya yumuşak kalmaya başladı ve bebeğimin kilo aşımı giderek yavaşladı 4 aylık olucaz ve bu ay hiç kilo almamış başına gelen var mı ne yağabilirim subalımımı artırdım bestekar damla kullanıyorum dün komposto yaptım incir ve üzümden tahin tükettim ve sağmaya başlıcam emzirdikten sonra başına gelip daha sonra sütünü artırmayı başaran var mı ?