Ebrulavinya 13 aylık kız bebeğim koltuklara yada baza ya çıkıp iniyor kendi kendine bu dönemde normal mi yoksa biraz yaramaz olduğu için erken mi başladı sizce
Helbetyakalayamambeyefendi Ebrulavinya gayet normal. Benim kizim da 7 ya da 8aylikken baslamisti😂 simdi 14aylik olmak uzere,duz duvara tirmancak nerdeyse😂
burnumagelioduuujfklkl Ebrulavinya gayet normal benim oğlumda 13 aylıkken başlamıştı koltuğa çıkıp inmeye şuan 14 ay 11 günlük düz duvara tırmanacak az kaldı😁🤦♀️
Ebrulavinya Helbetyakalayamambeyefendi 7 8 Aylık döneminde destek alıyordu şimdi tek yapıyor birde kiz çocuğu sakin olur derler 😁
Ebrulavinya Helbetyakalayamambeyefendi sağlıkları yerinde olsunda gerçekten şükür onlardan kıymetli bir şey yok dünyada
Helbetyakalayamambeyefendi Ebrulavinya aynen oyle. İstahsizlik var mi kizinizda? Benimkinde var son zamanlarda artti
Ebrulavinya burnumagelioduuujfklkl gerçekten bazen yaptıklarına beynim duruyor birde kız cocuklari daha sakin derler yalann😁
Ebrulavinya Helbetyakalayamambeyefendi yemek seçmeye çok başladı kolay kolay beğenmiyor ama beğendiği birşey olursa güzel yiyor