Alparslanbey_ 2 ay 10 günlük bebegim doğduğundan beri baby turco ıslak mendil ve bezini kullanıyorum son 15 gündür pişik yaptı aynı markayı kullanıp pişik yapan var mi benden mi kaynaklı başka birsey mi anlamadım birde başka bir bez tavsiyesi alabilirim sizlerden
benkosarim Alparslanbey_ bizde de tek pişik yapmayan marka baby turco bir tür yediğiniz bir şeyden de olabilir emziriyorsanız ya da altı çok ıslak kalmış olabilir Molfix deneyin birde
Sena_aksacc Alparslanbey_ 10 gün kullandım bende cocugum mahvoldu pişik yaptı bizi eski beze geri döndük ama 20 gündür toparlayamadı hala